.hack//G.U. Vol. 3//Redemption

“That’s why I’m here.”

929995_87509_front

Végére értem a kiber trilógiának! Szóval itt az ideje, hogy kritizáljam a sztorit. De előbb nézzük az utolsó rész alap felállását!

MAJOR SPOILERS WARNING!!!!

Előző részben Haseonak sikerült a Szent Palota Bajnokságot megnyernie és megállítani Sakakit (aki utólag kiderült, hogy 11 éves kölyök) is, hogy AIDA-t  elterjessze az egész világ hálózatán. De kiderült, hogy az egész vírus problémát Ovan okozta és ő a valódi Tri-Edge. A játék végén, Haseo harcot vívott vele és úgy tűnt, hogy végzett vele. Hát nem. Így megesküdik, hogy véglegesen megállítja. De visszatér Sakaki is…………

SPOILERS END!!!

Na egész kellemes az egész, míg a játék utolsó háromnegyedébe ér. Ott volt egy olyan húzás, hogy kilóg a sztori egészétől. Persze nem jelenti azt, hogy rossz lenne, inkább olyan mint Persona 4 igazi befejezésének a cselekménye. De ettől függetlenül a végjáték epic és a befejezés, bár kicsit átlagos, de jól zárja le a trilógiát(bár volt egy dolog, ami baromira zavart). Csak azt furcsálltam, hogy a hír szekció most nincsen annyira updatelve.

Így a sztoriról elmondhatom, hogy bár csöppet kilsés, és nem mindegyik karakter hű, de mély kidolgozást kapott (igaz, bizonyos karakter infókat, csak a mellékes e-mail-ből kapsz), de érdekes és van decens karakterfejlődés is. (bár nekem Haseo kicsit átlagossá vált a végére). És nem kell előtte megnézni és játszani a .hack franchiseból semmit az élvezethez, de a fanok őrülni fognak a cameoknak és egyéb háttér infóknak.

Gameplay szempontból is tud újdonságokat tartogatni. A legnagyobb a játék felénél megszerezhető Xth form. Ami azt jelenti, hogy kapunk pisztolyokat és egy dash képességet. És, baromi élvezetes! A Divine Awekeninget lecserélni, az Avatar Awekening, de ezzel megint kell virus corekat farmolni. Nem, a tovább haladáshoz, mint a tetralógiában, csak az előző részben megszerzett titkos fegyvereket fejleszthetjük így. Mondjunk rossz hír, hogy csak egy új dungeon fajta van, még pedig a dzsungel romos. OK, vannak az Outer Dungenok, ami ilyen Tronnos kibertér szerűek, de én, csak a sztori szempontból kötelezőket találtam azokból, csak.

Így egyéb probléma nem jut eszembe, de talán egy: így ezzel az új formával, valami egész jó új Avatar csatákat képzelünk el, de erre kiderül, hogy, csak egyszer használjuk és azt is, csak a játék legvégén. Ja, és az az egyetlen boss fight a felénél mehet a pokolba!

A szavatosság is elég stabil: 100 szintes (!) mellék dungeon, plusz öt karakter játék végén és kettő rejtett, a side questek, a Ryu Book és az abból származó unlockolható cucc, karakter házassági jelenetek.(!) És mint múltkor, most fölrakták a Roots második epizódját. (a doboz átverős!)

A találás ugyanazt mondhatom, mint a másik kettőnél, bár zeneileg ez volt a leggyengébb szerintem.

Végszó az egészről: Az egész menet tetszetős és letehetetlen volt és nem bántam, hogy három játékot kelet beszerezni. Bár jót tett volna a játéknak, ha lett volna egy, de három lemezes cucc, bár akkor nem tudom, hogy megkapta volna a menetközi upgradeket. Bár tutira nem lett volna under-rated a cucc.(plusz ott vannak a kapcsolódó animék, novellák és mangák, ami továbbá elriasztja a halandót). De, mivel mind három élvezetes a cucc, talán ez a trilógia jóval élvezetes, mint a…………Xenosaga. Bocs, de nem vagyok hajlandó három minőségileg változó játékért fizetni, ami ráadásul a sztorija is túlértékelt.

A jövőben érkezik a PSP -s rész a .hack//Link, ami elvileg az utolsó(Na persze!) rész és talán a sorozat legnagyobb fanserviceszével. Azt nem tudom, hogy lesz-e annyira jó, mint ez a trilógia, de kíváncsian várom. A többieknek meg próbálják ki ezt. Kicsit repetív talán, de érdekes élmény!

9 pont

929995_20070712_screen001

929995_20070712_screen002

929995_20070712_screen003

929995_20070712_screen009

ss-002

ss-005

ss-007

ss-009

ss-012

ss-014

ss-015

Címkék: , , , , , , , ,

6 hozzászólás to “.hack//G.U. Vol. 3//Redemption”

  1. Elhaym Says:

    Én csak az első .hackel játszottam, de nem bírt megfogni. 😦 Nekem már túl fejlett volt a világ.

  2. Wagner Says:

    gusztustalannak látszik 🙂

  3. Wagner Says:

    színes, csillogós, csapkodós….nem bejövős a képek alapján, meg ez az mmo terep amin futkozni kell…

  4. Macskássy Says:

    Én is csak az elsőt toltam, bejött, de nem annyira, hogy ugyanazt folytassam. Az eredeti Blackroze-zal sokkal jobban megütött, de talán mert akkor új volt.
    Az anime szerintem jobb választás.

Hozzászólás